League of Legends 10.2 Yama Notları | İşte Yamayla Gelen Değişiklikler!

10.2 Yama Notları yayınlandı, oyundaki hangi şampiyonlar zayıflatılmış, güçlendirilmiş ve oyuna hangi kostümler eklenmiş? Ayrıntıların hepsi makalemizde.

League of Legends 10.2 Yama Notları | İşte Yamayla Gelen Değişiklikler!

Riot Games 10.2 Yama Notları’nı bugün yayınladı. 10.2 Yaması oyuna entegre edildi. Peki, yamayla beraber oyunda neler değişti? İşte yamanın tüm detayları:

Riot Games'in yayınladığı 10.2 Yama Notları makalesine ulaşmak için tıklayınız.

10.2 Yaması'yla beraber oyunla yeni gelecek kostümler:

Kumların Muhafızı Janna, Ryze ve Rengar 22 Ocak 2020'de çıkıyor. Ejderkatili Olaf, Trundle ve Diana 30 Ocak 2020'de çıkıyor.

  • Ejderkatili Trundle - Destansı Kostüm(1350 RP)
  • Ejderkatili Olaf - Destansı Kostüm(1350 RP)
  • Ejderkatili Diana - Destansı Kostüm(1350 RP)
  • Kumların Muhafızı Janna - Destansı Kostüm(1350 RP)
  • Kumların Muhafızı Rengar - Destansı Kostüm(1350 RP)
  • Kumların Muhafızı Ryze - Destansı Kostüm(1350 RP)

Şampiyonlar

Aphelios

Calibrum'un normal saldırı işaret hasarı artık sabit; Calibrum Q'sunun bekleme süresi arttı. Crescendum'un oluşturduğu kopya çakramlar, ilkinin ardından daha az hasar veriyor. Severum'un Kıyım hasar oranı azaldı.

Nişancı Tüfeği, Calibrum

NORMAL SALDIRI İŞARET HASARI 1-9. seviyelerde 20/25/30/35/40 (+0,3 İlave Saldırı Gücü)  15 (+0,2 İlave Saldırı Gücü)

Q BEKLEME SÜRESİ 1-9. seviyelerde 9/8,25/7,5/6,75/6 saniye  1-9. seviyelerde 10/9,5/9/8,5/8 saniye

Çakram, Crescendum

NORMAL SALDIRI HASARI %130-264 Toplam Saldırı Gücü (1-10 kopya çakram)  %130-223 Toplam Saldırı Gücü (1-10 kopya çakram)

Tırpan Tabanca, Severum

Q HASARI 1-9. seviyelerde saldırı başına 10/15/20/25/30 (+0,35 İlave Saldırı Gücü)  1-9. seviyelerde saldırı başına 10/15/20/25/30 (+0,3 İlave Saldırı Gücü)

Draven

R'nin hasar oranı artık sabit değil.

 Draven da Sezon Öncesi Dönem'de gelen eşya değişikliklerinden sonra biraz zayıfladı. 


R - Ölüm Pervanesi

HASAR 175/275/375 (+1,1 İlave Saldırı Gücü)  175/275/375 (+1,1/1,3/1,5 İlave Saldırı Gücü)

Jinx

Pasifin ilave hareket hızı artık destansı canavarlar için de geçerli.


Pasif - Ay Çok Heyecanlı!

İLAVE HAREKET HIZI Jinx'in hasar verdiği rakip şampiyonlar, kuleler veya inhibitörler 3 saniye içinde katledilir veya yıkılırsa Jinx ilave hareket hızı kazanır  Jinx'in hasar verdiği rakip şampiyonlar, kuleler, inhibitörler veya destansı canavarlar 3 saniye içinde takımı tarafından katledilir, yıkılır veya kesilirse Jinx ilave hareket hızı kazanır

Karma

Q ve W'nun taban hasarı arttı.

Q - İçindeki Alev

TABAN HASAR 80/125/170/215/260  90/135/180/225/270

W - Değişmez Karar

TABAN HASAR 30/55/80/105/130  40/65/90/115/140

Lulu

Taban zırh ve saldırı gücü yuvarlandı. E'nin bekleme süresi azaldı.

Taban nitelikler

ZIRH 28,22  29

SALDIRI GÜCÜ 46,368  47


E - Yetiş, Pix!

BEKLEME SÜRESİ 10 saniye  8 saniye

Nautilus

Q'nun taban hasarı azaldı.


Q - Demir At

TABAN HASAR 80/130/180/230/280  70/115/160/205/250

Qiyana

W'nun pasifinin saldırı hızı artık sabit değil.

W - Diyarın Hâkimi

PASİF SALDIRI HIZI %20  %5/10/15/20/25

Sona

E'nin kendine sağladığı hareket hızı artık sabit ve arttı.

E - Sürat Şarkısı

KENDİNE SAĞLADIĞI HAREKET HIZI %10/11/12/13/14% (100 Yetenek Gücü başına +0,03)  %25 (100 Yetenek Gücü başına +0,04)

Thresh

10.1'de gelen görsel efekt güncellemesine ek değişiklikler.

Q - Ölüm Cezası

GÖRSEL EFEKTLER Pulsefire Thresh ve Pulsefire Thresh Prestij Serisi kostümlerine Q genişlik göstergeleri eklendi.

GİDERİLEN HATA Pulsefire Thresh, yeni Q kullanım efektini artık doğru biçimde oynatıyor.


E - Derisini Yüz

GÖRSEL EFEKTLER Tüm kostümlere yeni bir hızlı kullanım göstergesi eklendi.

PULSEFIRE THRESH GÖRSEL EFEKTLERİ Pulsefire Thresh ve Pulsefire Thresh Prestij Serisi'nin E'sine diğer kostümleriyle uyumlu olması için halkalar eklendi.

Trundle

W'nun hareket hızı arttı. E'nin yavaşlatması arttı.

W - Donmuş Krallık

HAREKET HIZI %20/25/30/35/40  %30/35/40/45/50

E - Buzdan Sütun

YAVAŞLATMA %15/25/35/45/55  %20/30/40/50/60

Viktor

Pasifinin mana hatası giderildi.

Pasif - Evrimin İhtişamı

GİDERİLEN HATA Viktor oyunun erken safhalarında Prototip Sihir Çekirdeği'ni geliştirdiğinde artık önemli miktarda mana kaybetmiyor.

Ziggs

Q'nun taban hasarı arttı. W artık rakipleri daha geriye savuruyor. E'nin yavaşlatması arttı.

Q - Seksek Bomba

HASAR 75/120/165/210/255  85/130/175/220/265

W - Patlayıcı Lokumu

GERİ SAVURMA MESAFESİ 400  500

E - Sihirmayın Tarlası

YAVAŞLATMA %20/25/30/35/40  %30/35/40/45/50

Eşyalar

Çeviklik Pelerini

 Geçen yıl Çeviklik Pelerini'ni güçlendirmemizin sebebi, eşyanın altın bedeline göre biraz zayıf kalmasıydı. Ancak bu, oyuncuların kritik vuruş yapan şampiyonlara bir sürü Çeviklik Pelerini almasına yol açtı. Dolayısıyla Çeviklik Pelerini ve Kazma arasında seçim yapmak, istenilenden daha karmaşık bir hale geldi ve ortalama bir oyuncunun koridor aşamasının nasıl gittiğini anlaması zorlaştı. Bu önemli başarı göstergesi göz önünde bulundurulduğunda, daha net bir eşya hiyerarşisi (TEK Kılıcı > Kazma > Çeviklik Pelerini) oyunculara daha çok yardımcı oluyor. 

KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %25  %20

Donmuş Yürek

ZIRH 100  110

Fırtınabiçen

 Fırtınabiçen biraz fazla güçlü. 

TOPLAM SALDIRI GÜCÜ 55  50

GİDERİLEN GÖRSEL EFEKT HATASI Fırtınabiçen'in Enerji Dolu görsel efekti, artık Savaş Sisi'nin içinde görünmüyor.

Vadi'nin Alameti

Vadi'nin Alameti

 Vadi'nin Alameti'ni yenmek biraz fazla uzun sürüyor. Dolayısıyla takımlar, diğer harita hedeflerine kıyasla ona çok da öncelik vermiyor. Canavarımızın tekrar ön planda olmasını istiyoruz. Bu yüzden Vadi'nin Alameti'ni kesmenin avantajları ve dezavantajları arasındaki farkı azaltıyoruz. 

Taban nitelikler

CAN 5500 (6-12. seviyelerde 8250-16.500)  4750 (6-12. seviyelerde 7125-14.250)

Giderilen Hatalar

  • Hedef aynı anda hem kapana bastığında hem de ağa yakalandığında, Caitlyn artık rakibin yanındayken saldırı hareketi yaparak ilave Tam Kafadan atışı gerçekleştiremiyor.
  • Caitlyn kitle kontrolü altındayken artık saldırı hareketi kullanarak kapana basmış veya ağa yakalanmış hedeflere saldıramıyor.
  • Braum artık Kadim Ejderha'nın alev topunu E - Kapı Gibi ile engellediğinde koruduğu takım arkadaşı yerine kendisi katledilmiyor.
  • W - Yordle Kapanı yeteneğinin ardından Q - Piltover Silahı kullanıldığında Caitlyn'in normal saldırıları artık geçici süreliğine yavaşlamıyor.
  • Sylas aynı hedefe E2 - Firar isabet ettirdiğinde W - Kral Katili yeteneği artık doğru biçimde bekleme süresine giriyor, hasar veriyor ve onu iyileştiriyor.
  • Sylas 10.1 değişiklikleri sonrasında, çaldığı bir ultiyi kullandıktan sonra E2 - Firar ve ardından da Q - Kırbaç Zincir kullanmasını engellemeyen hata giderildi.
  • Miss Fortune'un normal saldırıları artık üç Pasif - Şıpsevdi yükü tükettikten sonra Nami'nin E - Dalga Çağıran'ın Hediyesi yeteneğinden ilave hasar uygulamaya devam etmiyor.
  • Yadigâr Kalkan, Hayalet Orak, Çelik Omuzluk ve Büyü Hırsızının Marifeti eşyalarının totemleri artık görüş menzili göstergelerini doğru biçimde gösteriyor.
  • Lux'ın E - Işık Patlaması yeteneği artık menzilinin dışındaki bölgeleri de açığa çıkarmıyor.
  • Prototip: Heptaş'ın sağladığı Yırtıcı, kullanıcının çizmelerini geliştirip geliştirmediğine bakılmaksızın artık doğru bekleme süresine sahip.
  • Garen'in Q - Amansız Hücum yeteneği artık büyü kalkanına sahip şampiyonlar tarafından engellenemiyor.
  • Cassiopeia E - İkiz Diş yeteneğini büyük canavarlar üstünde kullandığında artık doğru miktarda iyileşiyor.
  • E - Shunpo yeteneğiyle bir hedefi katletmek artık Katarina'nın hareket etmesini birkaç saniyeliğine engellemiyor.
  • Darius'un R - Noxus Giyotini yeteneğinin azami hasarı artık her zaman Pasif - Noxus Kudreti yeteneğini hesaba katıyor, sadece pasifi etkinken değil.
  • Şampiyonlar artık menzilleri dışındaki bir rakip üstünde hedef alınabilen sihirdar büyüleri (Çarp, Tutuştur, Bitkinlik gibi) kullanarak, hareketi kısıtlayan kitle kontrolü etkilerini (Kışkırtma, Kaçış, Ayartma gibi) yok sayamıyor.
  • Q - Kemik Zıpkın yeteneğini kullanmak artık Pyke'ın hareket etmesini birkaç saniyeliğine engellemiyor.
  • Çeşitli şampiyonların yetenekleri artık görüş alanları dışında kullanıldığında Savaş Sisi'nin içinden görünmüyor veya duyulmuyor.
  • Bir destek eşyasının hedefini tamamladıktan sonra o eşyayı satıp başka bir destek eşyası aldığınızda, ikinci eşyanın görevi artık otomatik olarak tamamlanmıyor.